Sunday, 22 July 2012

Kiriman Barang IKEA

Cik Yan telah bercuti panjang utk gie shoping baju raya di K.L.Dia dah kabo awal2 "K.Nora kalu nak kirim barang IKEA, buatlah list" so apalagi. Terus tengok katalog IKEA tru internet. Bagi memudah Cik Yan, mama list barang2 tu bersekali dengan number kod brg tersebut. Semua brg yg dikirim telah selamat dibeli oleh Cik Yan. Tq very much. Kita sekeluarga pung x pernah sapa IKEA. Insyaallah dlm perancangan ke sana bila konvo Acu nnt. Mama memang minat lama doh barangan IKEA nie...

Barang-barang tersebut...

Pink tu, bekas letak plastik terpakai. Benda alah nie mmg berguna. Dah lama orang lain paka nie...Tapi kita baru nak pakai. Lum sangkut ditempatnya coz perlu digrill paku...Adik masih berpakaian sekolah sapa ke petang, dia baru bangun tido tu...siap pakai tudung nak ambik gambo...




Periuk belanga untuk dipakai bulan pose...yg ada kat dapo tu hok lama doh...periuk dapat hadiah kahwin 12 tahun yg lalu...


Yang kaler2 tu mama x kirim tapi Cik Yan tolong belikan...pinggan & gelas plastik utk adik. Murah jer tp menarik & berguna...



Angah Arif memasang periuk mama...Actually periuk nie 3 beradik...

Hehe...cantik kan???kelerful. Aiman & angah nak pakai gak, adik x bagi. Setiap kaler ada makna. 


Nie instruction bg memasang perik mama...Comel & hage pung murah jer...

Hampir berjaya...tinggal kerja2 akhir je lagi...

Dah siap diguna oleh adik...kebetulan mama kirim kek choc moist yg best hok chow kit, so adik terus makan guna pinggan hok Cik Yan tolong beli...


Nielah rupa periuk mama...Percaya atau tidak, 3 biji nie hage x sapa RM50???Mama suka design dia. x mampu mama beli hok ratus, malah ribu riban. Lagipun bkn mama rajin sgt masak2 nie. Abah lagi pakar.haha...Kat Rantau Panjang pung xleh hage nie. Kebetulan ada sale periuk nie...

Kitty kat bawah nie adalah pemberian Cik Yan kpd adik, beli kat ICT Shah Alam. Menarik kartun nie, bila kita pasang lampunya, dia akan bertukar kaler2. Kalu x silap 4 kaler semuanya.







Tima kasih Cik Yan...Kitty nie pung ikut adik gie terawih, tp adik letak dlm kete jer. Dia takut kwn2 kat terawih buat rosak...

2 comments:

  1. comelnya pinggan & cawan kalerful tu...hello kitty pun comel gak...

    ReplyDelete